Layan..mari click



Monday, November 30, 2009

raya aji(happiest tyme in ma life)...

firstly sure kite rasa syok bile org syg diri kita..tapi masalahnyer kite ni layak ker disayangi oleh org len???
keep wondering aper maksudnyer..
for sure ar..tuan empunyer diri ni xda paper yg bagos psl diri dia..so rasa diri ni tak layak disyg..
but alhamdullillah akhirnyer aku ni disyg gak oleh org nieh gak.thx baby.haha..

ni kt kg...
aku ni gile kpop...akak aku pon ngamok kat aku..dia kata watpe nyanyi lagu yg ko tak reti sebot...ala sebot je la..janjy sejibik...kisah lak aku....
kat bilik pakcik aku yg agak sama umur ngan aku nieh aku melalak la lagu ni 24 jam..da mcm die hard fan nieh..aku minat wonder girls the most..even jemi pon mcm xsuke aku minat kpop...dia layan jpop.ala sama la tu..


ni la wonder girls nyer..tapi lagu yg aku paling minat lagu tell me...sebab serius dia nyer dance gempak and funky...love it..lagu dia pon aku hafal..cume rap la susah skit...bhs korea pyh..pastu nak sebot laju2..ala...

tapi en citer nyer mcm ni..pakcik aku smpi ada hati nak simpan hp..yer arr..lepak bilik dia melalak lagu korea..nyanyi benda pelik yg aku sendiri tapaham...laz2 da dpt penampar sebijik dua kat ponggong baru aku diam..haha.dowh raya aji tahun ni sesak gile rasanyer.hum.....

to wonder girls member:
park ye eun
jiang sun mi
ahn soo hee
kim yu bin
min sun ye

korunk kena wat lagu bez2 taw..t aku nk kawen ngan korunk.

haha..xleh la.dia orang mkn babi.kakaka..lagipon i da married..korunk rmi sgt..5 org..kalo 3 org leh ar ckup 4...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...