Layan..mari click



Wednesday, April 21, 2010

#1

hoho..seems dats im too bored sitting alone here in my damn stupid room....guess im up in writing some of my experiences in this world k.

Time mule2 skola rendah
-aku skola rendah kat sk simpang empat..tapi orang orang kat situ semua panggil skola tu skola mahatma gandhi.sebab kat dewan skola rendah aku tu ada patung mahatma gandhi..patong tu haunted la gak...budak sk simpang empat taw la citenyer..
-kat time skola rendah nieh aku slalu kena buli..haha..ntahla..aku selalu jer jd tumpuan kaki otai la konon..
-ghupenyer aku dpt taw yang diaorang ni jeles psl aku dok rapat ngan cikgu sains aku..cikgu sains aku ni baik nk mampos ngan aku..nama dia cikgu sulina..smpi ada orang kata aku anak angkat dia..pergh..aku pon tataw nape
-byk kenangan itam kat skola rendah..sebab aku byk kena buli and wat stupid things..but actually aku ni top studunt dlm kelas aku yang mmg da ranking pertama dlm semua darjah..hahaha...tambah2 lagi subjek math..memang aku top arr..ceh..pas abes darjah 6 aku berpindah dari Sitiawan ke Manjung..

Time kat skola menengah la pulak
-aku masuk smk boestamam slama 2 ari then pindah masuk smk methodist anglo-chinese school(acs) sitiawan..
bapak aku kata toksah skolah kat situ..sebab budak2 situ tak baper ok n infact diaorg nyer pencapaian tak sehebat skola acs nieh..sedih kot..sebab semua membe skola rendah blaja kat situ aku lak kena pindah skola cina...
-cuak gak la masuk kelas kat smk methodist nieh..tapi ingat lagi..tim tu ada kembar ni baik sgt ngan aku..kembar chinese nama yvonne and winnie har..friendly sgt..diaorg sweet..again this time aku kena buli gak..tapi tak terok la sgt....aiyo.....
-kat sini la cinta monyet ngan amoi cina n minah melayu bermula...gatal sgt da aku nieh...baru form 1 nak bercinta..tapi tak jadi..yg amoi tu tak suke aku n yg melayu tu kena pindah umah n skolah..huhuhhuhuh..
-pstu ok la..aku makin femes skit kat kalangan amoi2 kat skola tu....smpi la abes skola semua member skola aku da tak kontek..cian2...

Time kat matrikulasi
-haha..time dpt surat hepi nk mampos..besala..dpt masuk matrik yang aku aim sejak form 4..
-aku dpt kolej matrikulasi perak...akak aku dulu pon blaja kat sana..lagipon matrik aku tu paling canggih infastruktur nyer..memang enjoy kat situ..
-dpt kawan2 best jgn ckpla...memang brlmbk..orang kata hidup kat kolej nieh best..siyes mmg best.tak mcm duk umah..boring kot..
-kat matrikulasi aku baru taw nak bergaya skit..kalo tak dulu haha.poyo..rambut sikat tepi..biasala..budak2 skolah lagi..masuk matrik rambut aku da start bertanduk satu..smpi skang..hoohoh..baju lak..maik aih..almari aku yang besar pon da tak muat...
-kat sini aku jpe sorg kwan aku yg best..reza namanyer..ajar aku mcm macam..yang best kitaorg 2 dua dua gila game..haha..ari2 pas abes kuliah masuk bilik jer kitaorg men game..kui3

Time kat UTM lak.....
t r aku citer..muahaha...








bersambung in next episode...

1 comment:

Nen と Cbulat said...

ko keol nk wt karangan bhs melayu lak kt cni...hakhak

p/s please add my blog too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...