Layan..mari click



Monday, October 12, 2009

Hari ini dan lagi 2 minggu lagi...

hari ini hari starting utk final week sem ni..adoi..aku bengang,unhappy,tension sumer ader...
tapi kan yang cheer up hati aku nieh adala sorg budak buduh nieh..budak course aku...ayu la sgt namanyer(kepada si dia ini msg utk anda)..kat kelas autocad ko lari duk sblh pmpn apahal?

Sebijik mcm pmpn kot..hahaha...ko yang bersalah nak panggil orang len jgn kawan ngan aku..blah arr..cetek sungguh pemikiran ko..lagipown aku memang sumpah da xnak layan ko walaopun kite akan satu kos dalam masa 4 tahun lagi..tapi kan..u sucks man...really...tak mcam jay!jay chill ek..ahhaaha.da la nak lari dari aku..tapi nak dok depan aku.memang kesialan beliau terserlah..

p/s:makcu..aku ni kuat touching ker??hahah..anyway memang bez nasi ayam tadi kan???naseb bek aku blanja..sedap tula nasi ayam sedap..berkat duit aku..anyway bez arr mkn ngan korang tadi..da arr korang slalo sombong ngan aku..

ni la nasi ayam nyer..bez x makcu??sedapkan??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...