Layan..mari click



Wednesday, October 14, 2009

minggu ini minggu final project...iaitu minggu struggle..haih.chilla la!!

banyak gile assignment..ngan dr.norsiah..ngan mr chaw..ngan studio projet.haih..
da la dlm studio project aku kena jadi coordinator..ala yang tugas dia mcm ketua dlm satu projek..tapi aku rasa aku x buat paper pown.naseb bek ar si afif ni tolong aku..dia ni gaya memang aku salute gile ar..bile tibe bab keja memang mcm abg senior..mcm ada pengalaman..aku respect dia..




yang ni lak lecturer aku..aku suker sgt style di..haha..dia memang rock ar..

ni lak gamba aku tyme g site..aku sorg laki kena bawak 4 orang budak pmpn..tapi korg tgk arr perangai aku nieh..


leh plak pki payong masuk hutan..pmpn ak lenggang jer masuk hutan..haha

skang bab perbelanjaan aku setiap bulan
waah..sebenarnyer aku rase bersalah sgt sbb susahkan parent aku..aku syg diaorang..
tapi aku mcm xleh baget duit sgt la..kuar window shopping tapi membeli belah mcm awek orang..nampak baju nak beli..nampak mcd nak mkn.nampak dunkin nak gak mkn...
..aku memang suke bab mkn nieh.ok ok aku nak chaw nieh..


Jay..aku sbnyer bukan aper nak marah2 ko sumtymes...aku xda mood arr this week.mcm ko gak yg bengang ngan kelas sndiri..aku pwon bengang gak ngan budak2 nieh..dlm 60 orang tu separoh jer leh pki...ko xper arr lagi sebulan jer nak jumper diaorg tapi aku lagi 4 tahun kot..haih..anyway ko pown da mampu nak brighten up my day..thx a lot jemi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...