Layan..mari click



Thursday, October 8, 2009

im so sorry

Jay...aku minx maaf sgt2...tyme ko exam aku kaco ko...bukan per..aku tgk ko mcm x smgt..so aku msg arr ko ngan harapan nak ko hepi and semangat nak wat next paper..tapi kdg2 our own action kite x sedar ianya bleh saketkan ati orang len..jay aku harap ko phm aku..aku cuber phm diri ko sebaek-baeknyer...aku da serik ilang bez fren aku..tak sanggup..bekas kwn aku yang paling aku syg dan hargai iaitu ahmad zhafreen reza da tingglkan aku mcm 2 jer...so maybe approach aku yang x betol kot..anyway jay..i see everything i need as a friend is in urself..ok arr jay...aku x kisah kalo ko anggap aku paper...at least we r still frendz!!jap2..chill lah..hahaha....ok ar..chow chin chaw..bye...gudnyte malaysia...and utm too....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...