Layan..mari click



Saturday, September 26, 2009

aku baru balik...

hari ini..mak aih..bangun pown nak lmbt gak..bgn arini awal skit jer..dlm kul 1o stgh g2 ar..
itupown sebab kucing aku yang kejotkan aku...dia ckr muke aku..adoi...naseb bek cakar dia x kuat sgt..

mandi2..pastu o9 arr jap..haha..aku men quiz kat facebook.quiz psal pak  nujum nieh..dia bg la ramalan yang aku ni bakal pm masa depan..member2 aku(padahal 3 orang jer)start la bagi komen..kiterorng gadoh2 smpai 70 komen..pergh..laz2 gua terstop o9 ar...sebab nk g survey laptop..smpi kat uamh member ayah aku kiterog borak borak,tgk laptop kat internet...then aku pown choose la hp...jumaat minggu depan aku dpt laptop baru la...bez gile...hahahaha..bleh arr o9 ngan bez....ok ar..aku nak men dota..anyway add aku kat facebook..nama aku muhammad keol..cari je la..hahah.chow..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...