Layan..mari click



Friday, September 25, 2009

tolong..waa x larat mkn da..

aDOI..baru tadi.aku melantak lagi kat umah member aku...apa la..aku bengang tol dia paksa aku dtg..siap ugut nak bagi duit raya RM50..aku pown pegila..mcam2 gak la aku mkn walaopun da agak buncit nieh...


..first first aku duk kat meja mkn aku agak terkejot gak la..sebab nmpk duit sratos kat alas meja dia tu..nih gambanyer


seratos la sgt..padahal specimen jer..ceh...


mcam macam aku mkn..wei aku xnk balik utm skudai ngan perot buncit arrr


tgk ar baper gelas ntah aku tibai....mangkok yang penoh sos tu mangkok french fries..woi..raya ada ker juadah nieh???


nak dijadikan citerla..macam ni..da nyam nyam nyam aku tgk jam kul 9.45pm...so mls arr nak balik awal sgt..mlm kan masih muder...so aku smbg la ngan tuan rumah..tuan rumah ni budak skola mngnh aku...dia ni suker wat lwak babi laut..hahaha.so borak borak borak aku pown tgk jam da kol 10.30..wah mcam betina lak sembang lama2...so aku pown dgn senang hati pown minxla  duit raya..sebab tuan rumah da janjy kan..siap nak bagi RM50 la...aku pown menadah la tgn..hahah..ada makna nieh aku ckp ngan dia...dia pown bangun dan hulurkan benda ni!!!


haala..sampol jer rm50..tapi dlm rm4 jer..ces..raya kali ni mcam april fool jer..sabar aje la...


wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..mood ngantok da sampai..so aku nak tido jap...kui3...gudnyte malaysia..gudnyte jay(ni my bez buddy nieh) and to all my frends yang x bape bez pown

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...