Layan..mari click



Thursday, September 24, 2009

saket ati+sedih memanjang..

citernyer macam ni...
sejak raya aritu aku balik2 umah jer macam2 masalah timbol..
agak saket ati gak la..
iyer la..ada membe macam xda member..gebang jer membe rapat arr...
aku saket ate gile ngan member aku sorg nieh...knl sejak kecik..tapi still xbleh agak perangai aku mcm ner..
pagi tadi gua ada men msg ngan dia..dialog beliau amat arr menyakitkan ati gua jer..
dia boleh ckp aku lak yang berubah..aku lak mcm yang x ingat member lama konon!!.


PADAHAL...sejak masok u baper kali aku msg dier dier x bls...kwn la sgt...aku mls ar mcam ni...bengang gile...bek aku layan kucing aku jer...lagi ati aku lega dari layan mamat tu..kalo dulu aku phm la..sebab dulu dia ada no maxis jer...aku slalu pakai celcom..tapi baru pki no celcom lagi jarang msg aku...bengang tol..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...