Layan..mari click



Friday, September 25, 2009

weh..penat perot aku mkn arini..

kisahnyer bermula..pagi tadi bapak ah..orang nak g smayang jumaat,kite lak baru nak bangun pagi..pastu teros arr g smyg..aku tido lambat mlm tadi...sembang ngan my new bez frend!!jay.!!!u r my bez buddy dude..aku x jemu pown ckp mcm ni...hahaha..

lepas da balek smyang tu..makcik aku dtg singgah lak umah aku dari kg..tyme tu aku ada kat umah member aku si raof....kiteorang plan nak g umah cik shida...sebab dgr kata dia da wat mknn demi aku...ugut nyer kesah ar ni..aku pun da smpi kat umah dier dlm 10 minit kemudian dgn menaiki keta raof..tyme nak kuar dari umah si raof ni ada ker dia leh tekan brek kuat??!!naseb bek bawk auto...haish...(dia tertekan brek masa tgh adjuz seat..)adoi....cuak gile seyh..

ini cite kat umah cik shida...aku msuk tgk geng laki takder pown..malu gile ngan membe pmpn cik shida nieh...nseb bek si raof ada...haiz...aku da la malu gile ngan pmpn..byk gile arr minah yuna kat situ..naseb bek ada ar minah ni cube bersembang ngan aku...


haha..ni masakan cik shida la...agak sedap


anyway thx cik shida..bez arr ada membe pmpn pandai masak...haha..perot aku kenyang smpi skang...
cume satu jer slack..duit raya xda...kui3..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...